kartkanamieso

TOWARY DEFICYTOWE

Uczestnicy przeniosą się w czasy absurdów życia codziennego w PRL-u, który wywoła salwy śmiechu i zintegruje grupę, a jednocześnie będzie to okazja do pracy nad zwiększeniem efektywności zespołowej pod okiem eksperta.

Celem gry jest stworzenie mapy sklepów (delikatesy, sklep ze sprzętem zmechanizowanym gospodarstwa domowego, sklep mięsny, kiosk RUCHu,) zawierających informacje o aktualnie dostępnych towarach deficytowych przy zmaksymalizowaniu otrzymanego początkowo budżetu. Jednak trzeba uważać! Nigdy nie wiadomo z czym będzie wiązało się zdobycie nowej informacji… Być może będzie trzeba wychylić kielonek wódki, wymienić jak najszybciej w kolejności wszystkich Pierwszych Sekretarzy bądź przykleić wąsa i przywdziać kaszkiet by wmieszać się w tłum! Uczestnicy podzieleni są na 4 zespoły, w których opracowują najlepszą strategię działania.

W trakcie gry dowiemy się więcej o zarządzaniu informacją w organizacji, zarządzaniu ryzykiem w kontekście podejmowania decyzji finansowych oraz współpracy w zespołach, niezbędnych do efektywnej realizacji projektów.

Nie czekaj! Napisz do nas!

Gra szkoleniowa „Towary deficytowe”

Mapa muzeum

Język: Polski, Angielski

Miejsce: Muzeum Czar PRL lub inne

Ilość uczestników: 8-20 osób

z21533338Q,dr-Magdalena-Luzniak-Piecha

dr Magdalena Łużniak-Piecha

Doktor psychologii. Pracuje jako coach, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki. Specjalizuje się w społecznej psychologii międzykulturowej. Buduje i wdraża systemy wspierające rozwój wrażliwości międzykulturowej, umiejętności rozumienia cudzego systemu poglądów i wartości, porozumiewania się ponad granicami. Wykłada w SWPS, współpracuje z Polish University Abroad w Londynie, Euro Académie w Paryżu, TEC Monterrey w Meksyku. Prowadzi szkolenia z zakresu Rozwoju Kompetencji Miękkich, Coachingu, Negocjacji i Zarządzania Zespołami Międzykulturowymi. Pisze podręczniki e-learningowe, regularnie komentuje najnowsze fenomeny i zjawiska społeczne w programach publicystycznych TVN i TVNBiS.