Gra terenowa „Odkręć kurek historii”

Grę zrealizowaliśmy dla studentów i absolwentów różnych kierunków studiów zainteresowanych odbywaniem praktyk w PGNiG SA oraz praktykantów programów stażowych Złoża Kariery oraz GeoTalent. 

Podczas gry uczestnicy przenieśli się w klimat przedwojennej Warszawy, odkrywali historię Spółki i Gazowni Warszawskiej. Dla uczestników wydarzenia zostały przygotowane zadania, zachęcające ich do rywalizacji, kreatywnego myślenia i wspólnego działania. 

 

Kontekst

Myślą przewodnią projektu było pokazanie Spółki PGNiG S.A. jako pracodawcy, który jednocześnie zapewnia stabilność zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, oraz wspiera rozwój pracowników. Koncepcja zadań podczas gry powstała w bliskiej współpracy między Adventure Warsaw a Departamentem Personalnym firmy. Dzieki temun wyzwanie rzucone graczom było spójne z wizją firmy.

Gra była stworzona tak by zaskakiwać. Zmaganie się z poszczególnymi zadaniami  wymagało różnych umiejętności od uczestników, dzięki czemu każy mógł się wykazać. Kluczową sprawą w grze było osadzenie jej na terenie siedziby firmy,w Gazowni Warszawskiej.

Gazownia Warszawska powstała w XIX wieku i przetrwała wojnę. Miejsce zachwyca architekturą i ciekawostkami na każdym kroku. Ta niezwykła lokalizacja pozwoliła uczestnikom zarówno zapoznać się z terenem firmy, jak i przeżyć niezapomnianą przygodę w miejscu niedostępnym na co dzień dla Warszawiaków. Podczas gry uczestnicy mogli wejść do miejsc na co dzień niedostępnych jak wieża ciśnień, schron, komin itp. Wszystkie zadania zostały dopasowane do wydarzń historycznych, które miały miejsce w Gazowni.

 

 

Wyzwanie

  • Przedstawienie w atrakcyjny i nieszablonowy sposób historii PGNiG S.A. studentom i absolwentom zainteresowanym odbywaniem praktyk oraz praktykantom programów stażowych Złoża Kariery oraz GeoTalent
  • Połączenie formuły gry terenowej z rzetelną wiedzą historyczną, odpowiednio dopasowanymi zadaniami, strojami i materiałami graficznymi
  • Zapoznanie młodych ludzi z niezwykłym miejscem historycznym jakim jest Gazownia Warszawska
  • Szerzenie informacji wśród młodych ludzi o Spółce PGNiG SA jako potencjalnym pracodawcy, który organizuje ciekawe atrakcje dla pracowników

 

Efekt

Employer branding

Wzmocnienie przekazu employer brandingowego PGNiG S.A.

Atrakcyjny proces

Zwiększenie atrakcyjności procecu rekrutacyjnego dla praktykantów.

Wiedza o firmie

Zapoznanie się kandydatów historią i siedzibą Spółki PGNiG S.A. w nowatorski sposób.

Skontaktuj się
z nami

wypełnij formularz

 

    lub zadzwoń

     

    od pon. do pt. w godzinach:  9:00-17:00

    +48 664 828 243 (wycieczki)

    +48 511 048 448 (gry miejskie)