Gra miejska w stylu PRL na urodziny Dworca Centralnego
Uczestnicy mieli za zadanie odnaleźć postacie z minionej epoki na terenie Dworca. Dostawali mapę Dworca z zaznaczoną lokalizacją postaci. Każda z postaci miała swoją rolę do odegrania. Można było spotkać robotnika, dygnitarza, podróżnego, cwaniaka, postacie z filmów Barei a nawet można było zapakować Fiata 126 p przed wyjazdem na wczasy do Bułgarii. Podróżni i przechodnie mogli dołączyć do gry w dowolnym momencie jej trwania.
Kontekst
Z okazji urodzin Dworca Centralnego, firma PKP chciała zwrócić uwagę na unikatowość dworca oraz jego pozytywne aspekty mające korzenie w PRL. Stworzyliśmy atmosferę, dzięki której przechodnie mogli się poczuć jak w latach 70-tych. Gra spełniała cele wizerunkowe Dworca Centralnego i spółki PKP S.A.
Wyzwania
- Organizacja gry w bardzo ruchliwym i wymagającym miejscu
- Animacja przypadkowych osób
- Poinformowanie jak największej liczby osób o urodzinach Dworca Centralnego
Efekt
Wizerunek
Pozytywny odbiór uczestników przeniósł się na wizerunek Dworca Centralnego i spółki PKP
News
Wydarzenie stało się newsem, spotkało się z szerokim odzewem w mediach społecznościowych i tradycyjnych.
Wiedza o firmie
Popularyzacja wiedzy na temat Dworca Centralnego i przypomnienie o jego historii.
Skontaktuj się
z nami