Gra miejska w stylu PRL na urodziny Dworca Centralnego

Uczestnicy mieli za zadanie odnaleźć postacie z minionej epoki na terenie Dworca. Dostawali mapę Dworca z zaznaczoną lokalizacją postaci. Każda z postaci miała swoją rolę do odegrania. Można było spotkać robotnika, dygnitarza, podróżnego, cwaniaka, postacie z filmów Barei a nawet można było zapakować Fiata 126 p przed wyjazdem na wczasy do Bułgarii. Podróżni i przechodnie mogli dołączyć do gry w dowolnym momencie jej trwania. 

Kontekst

Z okazji urodzin Dworca Centralnego, firma PKP chciała zwrócić uwagę na unikatowość dworca oraz jego pozytywne aspekty mające korzenie w PRL. Stworzyliśmy atmosferę, dzięki której przechodnie mogli się poczuć jak w latach 70-tych. Gra spełniała cele wizerunkowe Dworca Centralnego i spółki PKP S.A.

Wyzwania

  • Organizacja gry w bardzo ruchliwym i wymagającym miejscu 
  • Animacja przypadkowych osób
  • Poinformowanie jak największej liczby osób o urodzinach Dworca Centralnego

 

Efekt

Wizerunek

Pozytywny odbiór uczestników przeniósł się na wizerunek Dworca Centralnego i spółki PKP

News

Wydarzenie stało się newsem, spotkało się z szerokim odzewem w mediach społecznościowych i tradycyjnych.

Wiedza o firmie

Popularyzacja wiedzy na temat Dworca Centralnego i przypomnienie o jego historii.

Skontaktuj się
z nami

wypełnij formularz

 

    lub zadzwoń

     

    od pon. do pt. w godzinach:  9:00-17:00

    +48 664 828 243 (wycieczki)

    +48 511 048 448 (gry miejskie)