Gra: Wielka Gra w trakcie jubileuszowej domówki
Gra promowała możliwości organizacyjne Adventure Warsaw w trakcie wydarzenia 10-lecia firmy. W gronie uczestników goście jubileuszowej imprezy w przestrzeni Muzeum Życia w PRL. Do rozwiązania zadania związane z PRLem. Uczestnicy spotykali postaci z poprzedniej epoki – żonę dyrektora, dygnitarza i warszawskiego cwaniaka. Gra trwała przez cały czas trwania wydarzenia. W trakcie gry, równolegle odbywały się inne atrakcje związane z wydarzeniem jubileuszowym: premiera filmu na 10-lecie firmy, przemówienia i prezentacje, urodzinowy tort, strefa kulinarna i degustacyjna oraz zwiedzanie ekspozycji muzealnej.
Kontekst
Adventure Warsaw wraz z Muzeum Życia w PRL prezentowali możliwości eventowe przestrzeni muzealnej oraz warianty gry wewnątrz przestrzeni, towarzyszące wydarzeniom.
Wyzwanie
- elastyczny scenariusz gry wkomponowany w ścisły program wydarzenia jubileuszowego 10-lecia Adventure Warsaw
- nieznana dokładna ilość osób biorących udział w grze
- wykorzystanie przestrzeni Muzeum Życia w PRL do celów gry
Efekt
Integracja i zabawa
Gracze aktywnie spędzili ze sobą czas.
Wiedza
Zdobycie i odświeżenie wiedzy na temat PRL
Wiedza o firmie
Popularyzacja wiedzy na temat możliwości organizacyjnych firmy i przestrzeni.