Gra integracyjna Po Woli dla Autyzmu!
Gra stworzona została przez kreatywnych warszawskich przewodników-pasjonatów, by pokazać różne oblicza Woli: jej historię, współczesne oblicza i inwestycje firmy Cushman & Wakefield. Stąd na trasie wziął się Kolejarz z Głównego, Icek z Krochmalnej i Czarna Mańka z Kercelaka!
Kontekst
Grą wzbogaciliśmy 3. edycję Niebieskiego Biegu Charytatywnego organizowanego przez firmę Cushman & Wakefield. Dzięki wsparciu uczestników gry udało się zebrać 10 tys. zł, które zostały przekazane Fundacji Mądre Główki, wspierającej rodziny i dzieci zmagające się z autyzmem.
Wyzwanie
- opracowanie dedykowanego scenariusza gry na Woli
- przeprowadzenie gry w formie wyścigu w ramach 3. edycji Niebieskiego Biegu Charytatywnego
- integracja graczy wywodzących się z wielu firm i placówek z tematem autyzmu
Efekt
Integracja
Gracze aktywnie spędzili ze sobą czas, przełamując barierę wzajemnych relacji.
Zdrowie
Sport to zdrowie! Gra przybrała formę wyścigu.
Wiedza
Zakamarki Woli przestały być tajemnicą!